BookupВариант – ЗАПОВЯДАЙТЕ! :)

на

… здравейте! Предполагам, че липсата ми тук и болката от същото е оставила непоправими последствия върху емоционалното ви развитие, но аз да си кажа… (БАРАБАНИ БАРАБАНЯТ В ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ТЪРЖЕСТВЕНОСТ) 😀 😀 😀

Достатъчно нагнетих съспенс! Та, ▼▲ Bооkратце ▼▲ стана BookupВариант. УоУ… УаУ… какъв прогрес, какво чудо… хаха

По-сериозно сега – каня всички книголюбци в новото си книжно ложе. Заповядайте! Няма да намерите някаква кой знае каква активност. Заповядайте и в фейсбук страницата ми, където лайкова/майкове не ме вълнуват. Вълнуващ за мен е коментарът. Казаното, написаното. Другото е суета, която не ми върши никаква работа. Натоварва.

Желанието ми е неподправено общуване с всеки любител на книгите. Който както реши и сметне за удачно. Ирония, критика, сарказъм, елате ми в повече. Видиш ли, можем да се припознаем.

Ако си ок с всичко горе, заповядай – BookupВариант !

Instagram ложе.

Недоносен YouTube канал